Безопасен Свети Валентин |
SPI Forschung gGmbH – Германия
Кампанията се осъществява в комбинация с партньорството на автошколите и специални обучители с допълнителна квалификация, които разясняват темата за безопасния секс, ХИВ/ СПИН и любовта. Общо обучените доброволци са 24-ма. Акциите се провеждат на ключовите дати Свети Валентин на 14 февруари и Световния ден за борба със СПИН на 1 декември, в различни училища и в шофьорски школи. Младите хора имат възможност да разговарят с доброволците за теми като любовта, ХИВ/ СПИН и безопасен секс, както и шофирането в трезво състояние. Говори им се за лошите последствия при шофиране след употребата на алкохол и наркотици. След дискусиите те получават картичка за св. Валентин с презерватив вътре, които могат да подарят на приятел или приятелка. Раздават се още картички за ХИВ/ СПИН.
За осъществяване на кампанията са използвани: информационни материали – листовки, брушури за проекта на шофьорските школи, алкоочила и сигнални пътни конуси. |
- Просто го кажи!
-
Responsible Young Drivers - Холандия
Основните цели на кампанията са да бъдат накарани младите хора да осъзнаят важността да обсъждат с партньора си/ приятелите си различни рискови ситуации, например, да се прибереш вкъщи, пътувайки в кола с разстроен шофьор, или секс без презерватив, или пък да не смееш да говориш с определен човек, защото те е страх какви ще са последствията. Целта не е да се промени поведението, а по-скоро нагласите по отношение на интимност между приятели и партньори.
- Уважение
-
Университет на Никозия - Кипър
Кампанията „Уважение“ има за цел да повиши осведомеността относно отговорното поведение при шофиране, както и положителната страна на взаимното уважение, в допълнение на допустимото максимално количество алкохол.
- Пътят на илюзията
-
Road Safety Institute „Panos Mylonas” – Гърция
Кампанията има за основни цели: да бъдат убедени, предимно младите хора, че да се шофира под въздействието на алкохол е опасно; да информира участниците за резултатите от прекомерната употреба на алкохол по време на шофиране и не само; да въздейства в посока промяна на манталитета да се пие и след това да се шофира.
- Разликата е в предварителното обмисляне
-
GARE - Португалия
Целта на кампанията е да съобщава и координира редица здравни въпроси, както и да образова младите хора по тях. Инициативата е насочена към повишаване на информираността на младежите по важни теми като безопасността по пътищата и ХИВ/ СПИН, справянето с проблема на рисково поведение сред 12 – 30-годишните.