Безопасен Свети Валентин |
SPI Forschung gGmbH – Германия Кампанията предоставя информация за несъвместимостта между употребата на алкохол и наркотици и шофирането. По време на инициативата се дава също обща информация за ХИВ/ СПИН, за опасностите от секс без презерватив.
Кампанията се осъществява в комбинация с партньорството на автошколите и специални обучители с допълнителна квалификация, които разясняват темата за безопасния секс, ХИВ/ СПИН и любовта. Общо обучените доброволци са 24-ма. Акциите се провеждат на ключовите дати Свети Валентин на 14 февруари и Световния ден за борба със СПИН на 1 декември, в различни училища и в шофьорски школи. Младите хора имат възможност да разговарят с доброволците за теми като любовта, ХИВ/ СПИН и безопасен секс, както и шофирането в трезво състояние. Говори им се за лошите последствия при шофиране след употребата на алкохол и наркотици. След дискусиите те получават картичка за св. Валентин с презерватив вътре, които могат да подарят на приятел или приятелка. Раздават се още картички за ХИВ/ СПИН.
За осъществяване на кампанията са използвани: информационни материали – листовки, брушури за проекта на шофьорските школи, алкоочила и сигнални пътни конуси. |
- Просто го кажи!
-
Responsible Young Drivers - Холандия
Основните цели на кампанията са да бъдат накарани младите хора да осъзнаят важността да обсъждат с партньора си/ приятелите си различни рискови ситуации, например, да се прибереш вкъщи, пътувайки в кола с разстроен шофьор, или секс без презерватив, или пък да не смееш да говориш с определен човек, защото те е страх какви ще са последствията. Целта не е да се промени поведението, а по-скоро нагласите по отношение на интимност между приятели и партньори.
- Осем големи стъпки в подкрепа на здравето
-
LASER EUROPE - Франция
Кампанията обхваща множество страни от темата за здравеопазването. Здравето е глобална тема, както и здравното образование за факторите, които го застрашават. Основната задача на кампанията е да представи множеството здравни теми и да образова младите хора. Инициативата цели да изостри чувствителността на младите хора по важните въпроси за здравето, да постави основите за справяне с проблема на рисковото поведение сред младежи на 16-29-годишна възраст и да се намали преобладаващото неподходящо здравно поведение.
- Разликата е в предварителното обмисляне
-
GARE - Португалия
Целта на кампанията е да съобщава и координира редица здравни въпроси, както и да образова младите хора по тях. Инициативата е насочена към повишаване на информираността на младежите по важни теми като безопасността по пътищата и ХИВ/ СПИН, справянето с проблема на рисково поведение сред 12 – 30-годишните.
- Състезание с презервативи или за ефектите на алкохола
-
SIDA STUDI - Испания
Кампанията цели да повиши осведомеността на младежите относно ефектите на алкохола върху шофьорските умения и информираността за ефектите на алкохола върху използването на презервативи.