Грамада

Дата: 25 август 2011

Място: пред Община Грамада
Zolder, Belgium

Дата: 03 септември 2011

Място: Circuit Zolder
София

Дата: 09 септември 2011

Място: пред Министерство на здравеопазването
Кампания

 

Кампания „Избери своя път“ се проведе от сдружение „Отворена Младеж“ в периода 07 септември – 06 октомври 2011 година и обхвана десет областни града: София (9 септември), Перник (12 септември), Видин (15 септември), Монтана (18 септември), Враца (21 септември), Благоевград (24 септември), Кюстендил (27 септември), Пазарджик (30 септември), Кърджали (03 октомври) и Хасково (06 октомври). В рамките на кампанията бяха обучени 110 доброволци, които я осъществиха на местно ниво. Те помогнаха посланието ни да стигне до 1964 човека чрез специалните алкоочила и 696 чрез симулатора за шофиране.

 

РЕЗУЛТАТИ

Резултати

Алкоочила

Симулатор

Анкети

Общо

1 964

696

915

София

91

42

41

Перник

181

72

106

Видин

157

99

89

Монтана

165

80

88

Враца

263

85

57

Благоевград

256

68

180

Кюстендил

102

58

64

Пазарджик

110

58

61

Кърджали

192

56

89

Хасково

447

78

140

 

Анкета „Въпрос 1“:

Кое би имало най-голям ефект в краткосрочен план в посока на намаляване на жертвите по пътищата?

а) увеличаване на глобите

б) превантивни информационни кампании

в) цялостно пренаписване на съответните закони

г) намаляване на корупцията сред полицаите

д) ремонт на пътищата

е) нищо не може да се промени

ж) не мога да преценя

Отговори (процент / брой):

1

а

б

в

г

д

е

ж

а

б

в

г

д

е

ж

Общо

32%

15%

14%

16%

17%

4%

2%

294

138

129

143

152

38

21

София

27%

27%

7%

27%

10%

2%

0%

11

11

3

11

4

1

0

Перник

32%

14%

19%

14%

14%

5%

2%

34

15

20

15

15

5

2

Видин

19%

11%

8%

26%

29%

6%

1%

17

10

7

23

26

5

1

Монтана

39%

19%

9%

8%

23%

1%

1%

34

17

8

7

20

1

1

Враца

47%

4%

7%

25%

11%

5%

2%

27

2

4

14

6

3

1

Благоевград

49%

12%

13%

11%

13%

3%

1%

88

21

23

19

23

5

1

Кюстендил

25%

6%

14%

19%

22%

11%

3%

16

4

9

12

14

7

2

Пазарджик

23%

16%

33%

13%

7%

7%

2%

14

10

20

8

4

4

1

Кърджали

40%

10%

7%

22%

16%

2%

2%

36

9

6

20

14

2

2

Хасково

12%

28%

21%

10%

19%

4%

7%

17

39

29

14

26

5

10

 

Анкета „Въпрос 2“:

Кое би имало най-голям ефект в дългоосрочен план в посока на намаляване на жертвите по пътищата?

а) увеличаване на глобите

б) превантивни информационни кампании

в) цялостно пренаписване на съответните закони

г) намаляване на корупцията сред полицаите

д) ремонт на пътищата

е) нищо не може да се промени

ж) не мога да преценя

Отговори (процент / брой):

2

а

б

в

г

д

е

ж

а

б

в

г

д

е

ж

Общо

19%

20%

21%

16%

17%

3%

4%

170

187

191

145

158

30

34

София

22%

24%

24%

15%

10%

2%

2%

9

10

10

6

4

1

1

Перник

17%

23%

25%

16%

10%

4%

6%

18

24

26

17

11

4

6

Видин

18%

13%

29%

12%

21%

2%

3%

16

12

26

11

19

2

3

Монтана

16%

18%

18%

19%

24%

5%

0%

14

16

16

17

21

4

0

Враца

21%

9%

16%

23%

23%

0%

9%

12

5

9

13

13

0

5

Благоевград

25%

26%

17%

14%

15%

2%

1%

45

46

31

25

27

4

2

Кюстендил

14%

11%

23%

20%

19%

8%

5%

9

7

15

13

12

5

3

Пазарджик

15%

26%

25%

13%

13%

0%

8%

9

16

15

8

8

0

5

Кърджали

29%

7%

18%

21%

19%

1%

4%

26

6

16

19

17

1

4

Хасково

9%

32%

19%

11%

19%

6%

4%

12

45

27

16

26

9

5

 

Анкета „Въпрос 3“:

Кампании като „Избери своя път” имат ли ефект върху нагласите на шофьорите?

а) да

б) не

Отговори (процент / брой):

3

а

б

а

б

Общо

82%

18%

750

165

София

83%

17%

34

7

Перник

85%

15%

90

16

Видин

73%

27%

65

24

Монтана

83%

17%

73

15

Враца

89%

11%

51

6

Благоевград

82%

18%

147

33

Кюстендил

72%

28%

46

18

Пазарджик

89%

11%

54

7

Кърджали

94%

6%

84

5

Хасково

76%

24%

106

34

И без того "скачать песни джастина тимберлейка"слабый свет потускнел так, что только мешал.

Да, мое колдовское зрение тут же обнаружило прячущегося в тени фонаря Святого Эльма, "песня под гитару мечта скачать"по ту сторону дороги, "скачать фильм вечер на хуторе близ диканьки"какого-то мужчину.

Но любопытны были картины, а не люди.

Авось моя старуха и так "фильм белый тигр скачать бесплатно в хорошем качестве"обойдется.

Одно знаю, что сколько раз, бывало, наемся я "Бланк спецификации к чертежу"до отвала перед "Скачать icq для мобильного"сном, а утром, смотрю, просыпаюсь такой голодный, будто лег, не взяв в рот "прикольные скачать программы на комп"и кусочка.

Подпоручик Дуб выразил свое сожаление по "Почтовый код нижнего новгорода"поводу того, что капитан Сагнер ушел, не выслушав его "безплатно скачать мощные антивирусы"выводов относительно наступления на Восточном фронте.

По "Песенки про Новый год" спине под майкой уже побежали струйки "Убей страх" талой воды.

Однако не продажа дома была сейчас "LEXT-справочник УПК РФ" у Билла на уме.

Вторая "Сын архидемона" дверь налево после первого пролета.

Джеф обернулся "Тачки-2 Быстрые гонщики" и тоже увидел миссис Корк.

И "Крестоносцы" ни один убийца "Сборник кроссвордов К 1202" не был задержан.

Он почти "История ислама" сразу перевел звонок на Синанджу, "Все для девочек Узнай о себе новенькое…" не забыв посетовать на то, что "Лучшие блюда к праздничному столу" все больше времени и средств уходит на защиту телефонных линий от подслушивания.

 
Жив!

Responsible Young Drivers - Люксембург

Основните цели на кампанията са да се развие чувство в младите хора за отговорно отношение към рисковото поведение, да се повиши информираността им във връзка с използването на превантивни средства, да се насърчат непреки участници да повишат информираността на техни приятели и близки, както за по-отговорно поведение на пътя, така и в техните взаимоотношения.

Осем големи стъпки в подкрепа на здравето

LASER EUROPE - Франция

Кампанията обхваща множество страни от темата за здравеопазването. Здравето е глобална тема, както и здравното образование за факторите, които го застрашават. Основната задача на кампанията е да представи множеството здравни теми и да образова младите хора. Инициативата цели да изостри чувствителността на младите хора по важните въпроси за здравето, да постави основите за справяне с проблема на рисковото поведение сред младежи на 16-29-годишна възраст и да се намали преобладаващото неподходящо здравно поведение.

Просто го кажи!

Responsible Young Drivers - Холандия

Основните цели на кампанията са да бъдат накарани младите хора да осъзнаят важността да обсъждат с партньора си/ приятелите си различни рискови ситуации, например, да се прибереш вкъщи, пътувайки в кола с разстроен шофьор, или секс без презерватив, или пък да не смееш да говориш с определен човек, защото те е страх какви ще са последствията. Целта не е да се промени поведението,  а по-скоро нагласите по отношение на интимност между приятели и партньори.

Шофирай отговорно

Сдружение „Отворена Младеж“ - България

Кампанията „Шофирай отговорно“ има за цел да намали пътните инциденти, причинени от млади хора, да подобри манталитета и навиците при шофиране на младите шофьори, както и да достигне до голям брой младежи чрез позитивна комуникация и атрактивни инструменти.

 
http://beautofan.ru | http://beholidays.ru | http://smipress.ru | http://realty10.ru