Грамада

Дата: 25 август 2011

Място: пред Община Грамада
Zolder, Belgium

Дата: 03 септември 2011

Място: Circuit Zolder
София

Дата: 09 септември 2011

Място: пред Министерство на здравеопазването
Просто го кажи!

Responsible Young Drivers - Холандия

Основните цели на кампанията са да бъдат накарани младите хора да осъзнаят важността да обсъждат с партньора си/ приятелите си различни рискови ситуации, например, да се прибереш вкъщи, пътувайки в кола с разстроен шофьор, или секс без презерватив, или пък да не смееш да говориш с определен човек, защото те е страх какви ще са последствията. Целта не е да се промени поведението,  а по-скоро нагласите по отношение на интимност между приятели и партньори.


Кампанията е за повишаване на осведомеността на младежите чрез пощенски картички, брошури и постери в различни училища, университети, барове, фестивали и на други места за развлечение. Инициативата засяга темите за СПИН и пътна безопасност, като подчертава факта, че младите хора често си мълчат, когато става въпрос да се обсъждат области като предпазване по време на секс, употреба на наркотици и консумацията на алкохол преди шофиране, използване на предпазен колан, качване в автомобил с пиян шофьор, и т.н., тоест всички теми, които често са свързани помежду си. Много често те са „табу” и не се разискват, а всъщност са доста сериозни и изискват внимание и коментиране.
Визуалната концепция на кампанията е разработена в посока "невъзможността да се говори" или „чувствам се като затворник на собствената си срамежливост”. Това е и основното послание, което обучените доброволци трябва да предадат на своите връстници.
За целите на кампанията са разработени плакати и бумеранг-картички, които да се раздават по време на разяснителните акции. Оригиналното в материалите на кампанията е изобразяването на младежи с един черен правоъгълник на устата като във филмите, за да се скрият онези части от тялото, които не могат да се видят от зрителите.

 


За осъществяване на кампанията са използвани: щанд, 5000 пощенски картички, 500 плаката, информационни материали за HEROES (1000 карти, 2000 листовки), екипи за доброволците (пуловер или тениска), материали за популяризиране на темите (СПИН, алкохол / наркотици и пътна безопасност).

 
Жив!

Responsible Young Drivers - Люксембург

Основните цели на кампанията са да се развие чувство в младите хора за отговорно отношение към рисковото поведение, да се повиши информираността им във връзка с използването на превантивни средства, да се насърчат непреки участници да повишат информираността на техни приятели и близки, както за по-отговорно поведение на пътя, така и в техните взаимоотношения.

Просто го кажи!

Responsible Young Drivers - Холандия

Основните цели на кампанията са да бъдат накарани младите хора да осъзнаят важността да обсъждат с партньора си/ приятелите си различни рискови ситуации, например, да се прибереш вкъщи, пътувайки в кола с разстроен шофьор, или секс без презерватив, или пък да не смееш да говориш с определен човек, защото те е страх какви ще са последствията. Целта не е да се промени поведението,  а по-скоро нагласите по отношение на интимност между приятели и партньори.

Разликата е в предварителното обмисляне

GARE - Португалия

Целта на кампанията е да съобщава и координира редица здравни въпроси,  както и да образова младите хора по тях. Инициативата е насочена към повишаване на информираността на младежите по важни теми като безопасността по пътищата и ХИВ/ СПИН, справянето с проблема на рисково поведение сред 12 – 30-годишните.

Обиколка в университета

Responsible Young Drivers – Белгия

"Обиколка в университета" е информационна кампания за наркотиците, алкохола и безопасността на движението по пътищата. Основни цели на инициативата са да се информират младежите относно ефектите на наркотиците и алкохола върху организма и последствията от тях при шофиране. Тя се организира в университетите, за да достигне до по-голям брой млади хора.

 <iframe src="http://www.youtube.com/embed/68ZpGs4ksYw?rel=0&amp;feature=player_embedded" allowfullscreen="true" frameborder="0" width="400" height="280"></iframe>

http://beautofan.ru | http://beholidays.ru | http://smipress.ru | http://realty10.ru