Състезание с презервативи или за ефектите на алкохола |
SIDA STUDI - Испания Кампанията цели да повиши осведомеността на младежите относно ефектите на алкохола върху шофьорските умения и информираността за ефектите на алкохола върху използването на презервативи. По време на нейните акции всеки, който желае, може да си вземе безплатен презерватив. Доброволците са избрали алкоочила за изостряне чувствителността на младите хора по отношение ефектите на алкохола върху шофирането. Тази кампания се провежда съвместно с кампанията „Бар & превенция”. По време на дейностите се раздават безплатни презервативи на места, където младите хора си почиват и забавляват. Доброволците осъществяват няколко съвместни дейности – от една страна превенция по отношение на ХИВ/ СПИН, а от друга с помощта на алкоочилата участниците се запознават с ефектите на алкохола върху шофьорските умения.
|
- Безопасен Свети Валентин
-
SPI Forschung gGmbH – Германия
Кампанията предоставя информация за несъвместимостта между употребата на алкохол и наркотици и шофирането. По време на инициативата се дава също обща информация за ХИВ/ СПИН, за опасностите от секс без презерватив.
- Разликата е в предварителното обмисляне
-
GARE - Португалия
Целта на кампанията е да съобщава и координира редица здравни въпроси, както и да образова младите хора по тях. Инициативата е насочена към повишаване на информираността на младежите по важни теми като безопасността по пътищата и ХИВ/ СПИН, справянето с проблема на рисково поведение сред 12 – 30-годишните.
- Уважение
-
Университет на Никозия - Кипър
Кампанията „Уважение“ има за цел да повиши осведомеността относно отговорното поведение при шофиране, както и положителната страна на взаимното уважение, в допълнение на допустимото максимално количество алкохол.
- Ела и го вземи
-
Avenir Santé - Франция
Целта на инициативата е да се обърне внимание върху употребата на наркотици сред младежите в местата за отдих и развлечения, както и върху последствията от тяхната консумация върху способността им да шофират.