Шофирай отговорно |
Сдружение „Отворена Младеж“ - България
По-важното е, че кампанията помага на младежите да не се достига до рискови ситуации или такива да бъдат предотвратени във възможно най-голяма степен. В аспекта на пътната безопасност е добавено и мобилно джава приложение за телефон от кампания "Розов слон", което допринася за привличане вниманието на младите, с една така предпочитана и популярна за тях област – мобилните телефони. Приложението може да бъде изтеглено безплатно от сайта http://roadsafety.open-youth.org.
|
- Състезание с презервативи или за ефектите на алкохола
-
SIDA STUDI - Испания
Кампанията цели да повиши осведомеността на младежите относно ефектите на алкохола върху шофьорските умения и информираността за ефектите на алкохола върху използването на презервативи.
- Уважение
-
Университет на Никозия - Кипър
Кампанията „Уважение“ има за цел да повиши осведомеността относно отговорното поведение при шофиране, както и положителната страна на взаимното уважение, в допълнение на допустимото максимално количество алкохол.
- Безопасен Свети Валентин
-
SPI Forschung gGmbH – Германия
Кампанията предоставя информация за несъвместимостта между употребата на алкохол и наркотици и шофирането. По време на инициативата се дава също обща информация за ХИВ/ СПИН, за опасностите от секс без презерватив.
- Обиколка в университета
-
Responsible Young Drivers – Белгия
"Обиколка в
университета" е информационна кампания за наркотиците, алкохола и безопасността на движението по пътищата. Основни цели на инициативата са да се информират младежите относно ефектите на наркотиците и алкохола върху организма и последствията от тях при шофиране. Тя се организира в университетите, за да достигне до по-голям брой млади хора.