Парти с връстници |
VAD – Белгия „Парти с връстници“ има за цел да информира и изостри вниманието на младежите относно рисковете от употребата на алкохол, незаконни наркотици, както и умората по време на различни нощни забавления и последващо шофиране. Разясняват се и правните аспекти за шофирането под влиянието на алкохол и незаконни наркотици, както и необходимостта от спиране за почивка, ако шофиращите се чувстват уморени.
За осъществяване на кампанията са използвани: 2 банера, 10 възглавници, гривни за шофьори, 1000 информационни брошури, 1000 чанти с лакомства: безплатна напитка, плодове, малка листовка със стоп-почивка-код, уеб-страница за кампанията + формуляр за регистрация, 300 награди за шофьорите, които спират за почивка на бензиностанциите, лятна почивка за 4 лица, CD-та, тениски, билети за различни партита, билети за кино, алко-тестове, транспорт за материалите и за доброволците, тениски за доброволците, информационен щанд с брошури, тапи за уши, бонбони. |
- Разликата е в предварителното обмисляне
-
GARE - Португалия
Целта на кампанията е да съобщава и координира редица здравни въпроси, както и да образова младите хора по тях. Инициативата е насочена към повишаване на информираността на младежите по важни теми като безопасността по пътищата и ХИВ/ СПИН, справянето с проблема на рисково поведение сред 12 – 30-годишните.
- Жив!
-
Responsible Young Drivers - Люксембург
Основните цели на кампанията са да се развие чувство в младите хора за отговорно отношение към рисковото поведение, да се повиши информираността им във връзка с използването на превантивни средства, да се насърчат непреки участници да повишат информираността на техни приятели и близки, както за по-отговорно поведение на пътя, така и в техните взаимоотношения.
- Безопасен Свети Валентин
-
SPI Forschung gGmbH – Германия
Кампанията предоставя информация за несъвместимостта между употребата на алкохол и наркотици и шофирането. По време на инициативата се дава също обща информация за ХИВ/ СПИН, за опасностите от секс без презерватив.
- Уважение
-
Университет на Никозия - Кипър
Кампанията „Уважение“ има за цел да повиши осведомеността относно отговорното поведение при шофиране, както и положителната страна на взаимното уважение, в допълнение на допустимото максимално количество алкохол.