Грамада

Дата: 25 август 2011

Място: пред Община Грамада
Zolder, Belgium

Дата: 03 септември 2011

Място: Circuit Zolder
София

Дата: 09 септември 2011

Място: пред Министерство на здравеопазването
Благоевград

Дата: 24 септември 2011

Място: площад Георги Измирлиев

 

 

Кампания „Избери своя път“ се проведе в Благоевград от 22 до 24 септември 2011 година. На 23 септември съвместно с РЗИ Благоевград бяха обучени 10 доброволци, които осъществиха кампанията на следващия ден.

 

 

 

СНИМКИ

РЕЗУЛТАТИ

 

Резултати

Алкоочила

Симулатор

Анкети

Благоевград

256

68

180

 

 

Анкета „Въпрос 1“:

 

Кое би имало най-голям ефект в краткосрочен план в посока на намаляване на жертвите по пътищата?

а) увеличаване на глобите

 

 

 

 

б) превантивни информационни кампании

 

в) цялостно пренаписване на съответните закони

г) намаляване на корупцията сред полицаите

 

д) ремонт на пътищата

 

 

 

 

 

е) нищо не може да се промени

 

 

 

ж) не мога да преценя

 

 

 

 

 

 

Отговори (процент / брой):

 

1

а

б

в

г

д

е

ж

 

а

б

в

г

д

е

ж

Благоевград

49%

12%

13%

11%

13%

3%

1%

 

88

21

23

19

23

5

1

 

 

 

Анкета „Въпрос 2“:

 

Кое би имало най-голям ефект в дългоосрочен план в посока на намаляване на жертвите по пътищата?

а) увеличаване на глобите

 

 

 

 

б) превантивни информационни кампании

 

в) цялостно пренаписване на съответните закони

г) намаляване на корупцията сред полицаите

д) ремонт на пътищата

 

 

 

 

 

е) нищо не може да се промени

 

 

 

ж) не мога да преценя

 

 

 

 

 

 

Отговори (процент / брой):

 

2

а

б

в

г

д

е

ж

 

а

б

в

г

д

е

ж

Благоевград

25%

26%

17%

14%

15%

2%

1%

 

45

46

31

25

27

4

2

 

 

Анкета „Въпрос 3“:

 

Кампании като „Избери своя път” имат ли ефект върху нагласите на шофьорите?

а) да

 

 

б) не

 

 

 

Отговори (процент / брой):

 

3

а

б

 

а

б

Благоевград

82%

18%

 

147

33

 
Просто го кажи!

Responsible Young Drivers - Холандия

Основните цели на кампанията са да бъдат накарани младите хора да осъзнаят важността да обсъждат с партньора си/ приятелите си различни рискови ситуации, например, да се прибереш вкъщи, пътувайки в кола с разстроен шофьор, или секс без презерватив, или пък да не смееш да говориш с определен човек, защото те е страх какви ще са последствията. Целта не е да се промени поведението,  а по-скоро нагласите по отношение на интимност между приятели и партньори.

Обиколка в университета

Responsible Young Drivers – Белгия

"Обиколка в университета" е информационна кампания за наркотиците, алкохола и безопасността на движението по пътищата. Основни цели на инициативата са да се информират младежите относно ефектите на наркотиците и алкохола върху организма и последствията от тях при шофиране. Тя се организира в университетите, за да достигне до по-голям брой млади хора.

Уважение

Университет на Никозия - Кипър

Кампанията „Уважение“ има за цел да повиши осведомеността относно отговорното поведение при шофиране, както и положителната страна на взаимното уважение, в допълнение на допустимото максимално количество алкохол.

Пътят на илюзията

Road Safety Institute „Panos Mylonas” – Гърция

Кампанията има за основни цели: да бъдат убедени, предимно младите хора, че да се шофира под въздействието на алкохол е опасно; да информира участниците за резултатите от прекомерната употреба на алкохол по време на шофиране и не само; да въздейства в посока промяна на манталитета да се пие и след това да се шофира.

 <iframe src="http://www.youtube.com/embed/1BZ_q8X-0-0?rel=0&amp;feature=player_embedded" allowfullscreen="true" frameborder="0" width="400" height="280"></iframe>

http://beautofan.ru | http://beholidays.ru | http://smipress.ru | http://realty10.ru