Грамада

Дата: 25 август 2011

Място: пред Община Грамада
Zolder, Belgium

Дата: 03 септември 2011

Място: Circuit Zolder
София

Дата: 09 септември 2011

Място: пред Министерство на здравеопазването
Перник

Дата: 12 септември 2011

Място: площад Кракра Пернишки

 

Кампания „Избери своя път“ се проведе в Перник от 10 до 12 септември 2011 година. На 11 септември съвместно с РЗИ Перник бяха обучени 15 доброволци, които осъществиха кампанията на следващия ден.</p>

 

СНИМКИ

РЕЗУЛТАТИ

 

Резултати

Алкоочила

Симулатор

Анкети

Перник

181

72

106

 

 

Анкета „Въпрос 1“:

 

Кое би имало най-голям ефект в краткосрочен план в посока на намаляване на жертвите по пътищата?

а) увеличаване на глобите

 

 

 

 

б) превантивни информационни кампании

 

в) цялостно пренаписване на съответните закони

г) намаляване на корупцията сред полицаите

 

д) ремонт на пътищата

 

 

 

 

 

е) нищо не може да се промени

 

 

 

ж) не мога да преценя

 

 

 

 

 

 

Отговори (процент / брой):

 

1

а

б

в

г

д

е

ж

 

а

б

в

г

д

е

ж

Перник

32%

14%

19%

14%

14%

5%

2%

 

34

15

20

15

15

5

2

 

 

 

Анкета „Въпрос 2“:

 

Кое би имало най-голям ефект в дългоосрочен план в посока на намаляване на жертвите по пътищата?

а) увеличаване на глобите

 

 

 

 

б) превантивни информационни кампании

 

в) цялостно пренаписване на съответните закони

г) намаляване на корупцията сред полицаите

д) ремонт на пътищата

 

 

 

 

 

е) нищо не може да се промени

 

 

 

ж) не мога да преценя

 

 

 

 

 

 

Отговори (процент / брой):

 

2

а

б

в

г

д

е

ж

 

а

б

в

г

д

е

ж

Перник

17%

23%

25%

16%

10%

4%

6%

 

18

24

26

17

11

4

6

 

 

Анкета „Въпрос 3“:

 

Кампании като „Избери своя път” имат ли ефект върху нагласите на шофьорите?

а) да

 

 

б) не

 

 

 

Отговори (процент / брой):

 

3

а

б

 

а

б

Перник

85%

15%

 

90

16

 
Обиколка в университета

Responsible Young Drivers – Белгия

"Обиколка в университета" е информационна кампания за наркотиците, алкохола и безопасността на движението по пътищата. Основни цели на инициативата са да се информират младежите относно ефектите на наркотиците и алкохола върху организма и последствията от тях при шофиране. Тя се организира в университетите, за да достигне до по-голям брой млади хора.

Уважение

Университет на Никозия - Кипър

Кампанията „Уважение“ има за цел да повиши осведомеността относно отговорното поведение при шофиране, както и положителната страна на взаимното уважение, в допълнение на допустимото максимално количество алкохол.

Безопасен Свети Валентин

SPI Forschung gGmbH – Германия

Кампанията предоставя информация за несъвместимостта между употребата на алкохол и наркотици и шофирането. По време на инициативата се дава също обща информация за ХИВ/ СПИН, за опасностите от секс без презерватив.

Състезание с презервативи или за ефектите на алкохола

SIDA STUDI - Испания

Кампанията цели да повиши осведомеността на младежите относно ефектите на алкохола върху шофьорските умения и информираността за ефектите на алкохола върху използването на презервативи.

 <iframe src="http://www.youtube.com/embed/68ZpGs4ksYw?rel=0&amp;feature=player_embedded" allowfullscreen="true" frameborder="0" width="400" height="280"></iframe>

http://beautofan.ru | http://beholidays.ru | http://smipress.ru | http://realty10.ru