Грамада

Дата: 25 август 2011

Място: пред Община Грамада
Zolder, Belgium

Дата: 03 септември 2011

Място: Circuit Zolder
София

Дата: 09 септември 2011

Място: пред Министерство на здравеопазването
Алкоочила

Алкоочилата, които симулират виждане с различен промил алкохол (напр. между 0.7 и 1 промила), позволяват на трезва глава участникът да види как изглежда света след употреба на алкохол.
Очилата са международно популярно средство, използвано, за да се образоват хората от всички възрасти, за последиците от злоупотребата с алкохол. Алкоочилата използват специална технология за виждане, която позволява на участника да опита реалистична симулация на нарушено виждане. Очилата симулират шест различни нива на увреждане и са на разположение в ясна или сенчеста версия, за да се симулира виждане през деня или през нощта. Популярна симулация с алкоочилата е да изпълните стандартния полеви тест за трезвеност - ходене по права линия. Поради загубата на координация и равновесие, породена от очилата, този, който ги носи ще има поведение, което е присъщо на хора под влияние на алкохол и други наркотици.

 
Пътят на илюзията

Road Safety Institute „Panos Mylonas” – Гърция

Кампанията има за основни цели: да бъдат убедени, предимно младите хора, че да се шофира под въздействието на алкохол е опасно; да информира участниците за резултатите от прекомерната употреба на алкохол по време на шофиране и не само; да въздейства в посока промяна на манталитета да се пие и след това да се шофира.

Разликата е в предварителното обмисляне

GARE - Португалия

Целта на кампанията е да съобщава и координира редица здравни въпроси,  както и да образова младите хора по тях. Инициативата е насочена към повишаване на информираността на младежите по важни теми като безопасността по пътищата и ХИВ/ СПИН, справянето с проблема на рисково поведение сред 12 – 30-годишните.

Ела и го вземи

Avenir Santé - Франция

Целта на инициативата е да се обърне внимание върху употребата на наркотици сред младежите в местата за отдих и развлечения, както и върху последствията от тяхната консумация върху способността им да шофират.

Жив!

Responsible Young Drivers - Люксембург

Основните цели на кампанията са да се развие чувство в младите хора за отговорно отношение към рисковото поведение, да се повиши информираността им във връзка с използването на превантивни средства, да се насърчат непреки участници да повишат информираността на техни приятели и близки, както за по-отговорно поведение на пътя, така и в техните взаимоотношения.

 <iframe src="http://www.youtube.com/embed/68ZpGs4ksYw?rel=0&amp;feature=player_embedded" allowfullscreen="true" frameborder="0" width="400" height="280"></iframe>

http://beautofan.ru | http://beholidays.ru | http://smipress.ru | http://realty10.ru