Грамада

Дата: 25 август 2011

Място: пред Община Грамада
Zolder, Belgium

Дата: 03 септември 2011

Място: Circuit Zolder
София

Дата: 09 септември 2011

Място: пред Министерство на здравеопазването
Просто го кажи!

Responsible Young Drivers - Холандия

Основните цели на кампанията са да бъдат накарани младите хора да осъзнаят важността да обсъждат с партньора си/ приятелите си различни рискови ситуации, например, да се прибереш вкъщи, пътувайки в кола с разстроен шофьор, или секс без презерватив, или пък да не смееш да говориш с определен човек, защото те е страх какви ще са последствията. Целта не е да се промени поведението,  а по-скоро нагласите по отношение на интимност между приятели и партньори.


Кампанията е за повишаване на осведомеността на младежите чрез пощенски картички, брошури и постери в различни училища, университети, барове, фестивали и на други места за развлечение. Инициативата засяга темите за СПИН и пътна безопасност, като подчертава факта, че младите хора често си мълчат, когато става въпрос да се обсъждат области като предпазване по време на секс, употреба на наркотици и консумацията на алкохол преди шофиране, използване на предпазен колан, качване в автомобил с пиян шофьор, и т.н., тоест всички теми, които често са свързани помежду си. Много често те са „табу” и не се разискват, а всъщност са доста сериозни и изискват внимание и коментиране.
Визуалната концепция на кампанията е разработена в посока "невъзможността да се говори" или „чувствам се като затворник на собствената си срамежливост”. Това е и основното послание, което обучените доброволци трябва да предадат на своите връстници.
За целите на кампанията са разработени плакати и бумеранг-картички, които да се раздават по време на разяснителните акции. Оригиналното в материалите на кампанията е изобразяването на младежи с един черен правоъгълник на устата като във филмите, за да се скрият онези части от тялото, които не могат да се видят от зрителите.

 


За осъществяване на кампанията са използвани: щанд, 5000 пощенски картички, 500 плаката, информационни материали за HEROES (1000 карти, 2000 листовки), екипи за доброволците (пуловер или тениска), материали за популяризиране на темите (СПИН, алкохол / наркотици и пътна безопасност).

 
Уважение

Университет на Никозия - Кипър

Кампанията „Уважение“ има за цел да повиши осведомеността относно отговорното поведение при шофиране, както и положителната страна на взаимното уважение, в допълнение на допустимото максимално количество алкохол.

Пътят на илюзията

Road Safety Institute „Panos Mylonas” – Гърция

Кампанията има за основни цели: да бъдат убедени, предимно младите хора, че да се шофира под въздействието на алкохол е опасно; да информира участниците за резултатите от прекомерната употреба на алкохол по време на шофиране и не само; да въздейства в посока промяна на манталитета да се пие и след това да се шофира.

Безопасен Свети Валентин

SPI Forschung gGmbH – Германия

Кампанията предоставя информация за несъвместимостта между употребата на алкохол и наркотици и шофирането. По време на инициативата се дава също обща информация за ХИВ/ СПИН, за опасностите от секс без презерватив.

Обиколка в университета

Responsible Young Drivers – Белгия

"Обиколка в университета" е информационна кампания за наркотиците, алкохола и безопасността на движението по пътищата. Основни цели на инициативата са да се информират младежите относно ефектите на наркотиците и алкохола върху организма и последствията от тях при шофиране. Тя се организира в университетите, за да достигне до по-голям брой млади хора.

 <iframe src="http://www.youtube.com/embed/1BZ_q8X-0-0?rel=0&amp;feature=player_embedded" allowfullscreen="true" frameborder="0" width="400" height="280"></iframe>

http://beautofan.ru | http://beholidays.ru | http://smipress.ru | http://realty10.ru