Грамада

Дата: 25 август 2011

Място: пред Община Грамада
Zolder, Belgium

Дата: 03 септември 2011

Място: Circuit Zolder
София

Дата: 09 септември 2011

Място: пред Министерство на здравеопазването
Уважение

Университет на Никозия - Кипър

Кампанията „Уважение“ има за цел да повиши осведомеността относно отговорното поведение при шофиране, както и положителната страна на взаимното уважение, в допълнение на допустимото максимално количество алкохол.

Взаимодейсвието води до намаляване на стреса, гнева, агресията, а намаленият прием на алкохол води до по-малък стрес за организма на човек. Регулирането на количеството алкохолни напитки може също така да намали агресивното и антисоциално поведение. Основната цел на кампанията е да бъде разяснено, че почтителното поведение на пътя спасява животи и е полезно за здравето.
Това е образователна кампания и във фокуса й се поставят дискусиите, на които се подчертава, че прекомерната консумация на алкохол е вредна и въздействието й е опасно за здравето на младите хора. Идеята е те да разберат, че влиянието на алкохола е причина за редица здравословни проблеми, които могат да бъдат избегнати, ако са добре информирани и се вземат мерки на време. Кампанията посочва различни митове и истини, свързани с консумацията на алкохол. Основните две насоки на кампанията са, че уважителното поведение към другите водачи на пътя може да спаси живот, а ограничаването приема на алкохол е уважение към телата ни.
Доброволците са поставени по натоварените кръстовища около столицата и тяхната задача е да раздават папки, съдържаща следното: информация относно кампанията, здравеопазването и ползите, свързани с уважително поведение, както и въпросник, който може да бъде попълнен от водача.

 

За осъществяване на кампанията са използвани: тениски, брошура, съдържаща информация за ползите от уважителното поведение при шофиране, митове и истини около поведението при шофиране; брошура, съдържаща информация за ползите от намаляване на консумацията на алкохол, митове и истини около консумацията на алкохол; въпросник, за да се определи нивото на уважително поведение на отговарящия и да се посочат области, където могат да бъдат направени подобрения.

 
Жив!

Responsible Young Drivers - Люксембург

Основните цели на кампанията са да се развие чувство в младите хора за отговорно отношение към рисковото поведение, да се повиши информираността им във връзка с използването на превантивни средства, да се насърчат непреки участници да повишат информираността на техни приятели и близки, както за по-отговорно поведение на пътя, така и в техните взаимоотношения.

Шофирай отговорно

Сдружение „Отворена Младеж“ - България

Кампанията „Шофирай отговорно“ има за цел да намали пътните инциденти, причинени от млади хора, да подобри манталитета и навиците при шофиране на младите шофьори, както и да достигне до голям брой младежи чрез позитивна комуникация и атрактивни инструменти.

Пътят на илюзията

Road Safety Institute „Panos Mylonas” – Гърция

Кампанията има за основни цели: да бъдат убедени, предимно младите хора, че да се шофира под въздействието на алкохол е опасно; да информира участниците за резултатите от прекомерната употреба на алкохол по време на шофиране и не само; да въздейства в посока промяна на манталитета да се пие и след това да се шофира.

Разликата е в предварителното обмисляне

GARE - Португалия

Целта на кампанията е да съобщава и координира редица здравни въпроси,  както и да образова младите хора по тях. Инициативата е насочена към повишаване на информираността на младежите по важни теми като безопасността по пътищата и ХИВ/ СПИН, справянето с проблема на рисково поведение сред 12 – 30-годишните.

 <iframe src="http://www.youtube.com/embed/68ZpGs4ksYw?rel=0&amp;feature=player_embedded" allowfullscreen="true" frameborder="0" width="400" height="280"></iframe>

http://beautofan.ru | http://beholidays.ru | http://smipress.ru | http://realty10.ru