Уважение |
Университет на Никозия - Кипър
Взаимодейсвието води до намаляване на стреса, гнева, агресията, а намаленият прием на алкохол води до по-малък стрес за организма на човек. Регулирането на количеството алкохолни напитки може също така да намали агресивното и антисоциално поведение. Основната цел на кампанията е да бъде разяснено, че почтителното поведение на пътя спасява животи и е полезно за здравето.
За осъществяване на кампанията са използвани: тениски, брошура, съдържаща информация за ползите от уважителното поведение при шофиране, митове и истини около поведението при шофиране; брошура, съдържаща информация за ползите от намаляване на консумацията на алкохол, митове и истини около консумацията на алкохол; въпросник, за да се определи нивото на уважително поведение на отговарящия и да се посочат области, където могат да бъдат направени подобрения. |
- Парти с връстници
-
VAD – Белгия
„Парти с връстници“ има за цел да информира и изостри вниманието на младежите относно рисковете от употребата на алкохол, незаконни наркотици, както и умората по време на различни нощни забавления и последващо шофиране. Разясняват се и правните аспекти за шофирането под влиянието на алкохол и незаконни наркотици, както и необходимостта от спиране за почивка, ако шофиращите се чувстват уморени.
- Състезание с презервативи или за ефектите на алкохола
-
SIDA STUDI - Испания
Кампанията цели да повиши осведомеността на младежите относно ефектите на алкохола върху шофьорските умения и информираността за ефектите на алкохола върху използването на презервативи.
- Обиколка в университета
-
Responsible Young Drivers – Белгия
"Обиколка в
университета" е информационна кампания за наркотиците, алкохола и безопасността на движението по пътищата. Основни цели на инициативата са да се информират младежите относно ефектите на наркотиците и алкохола върху организма и последствията от тях при шофиране. Тя се организира в университетите, за да достигне до по-голям брой млади хора.
- Пътят на илюзията
-
Road Safety Institute „Panos Mylonas” – Гърция
Кампанията има за основни цели: да бъдат убедени, предимно младите хора, че да се шофира под въздействието на алкохол е опасно; да информира участниците за резултатите от прекомерната употреба на алкохол по време на шофиране и не само; да въздейства в посока промяна на манталитета да се пие и след това да се шофира.