Парти с връстници |
VAD – Белгия
За осъществяване на кампанията са използвани: 2 банера, 10 възглавници, гривни за шофьори, 1000 информационни брошури, 1000 чанти с лакомства: безплатна напитка, плодове, малка листовка със стоп-почивка-код, уеб-страница за кампанията + формуляр за регистрация, 300 награди за шофьорите, които спират за почивка на бензиностанциите, лятна почивка за 4 лица, CD-та, тениски, билети за различни партита, билети за кино, алко-тестове, транспорт за материалите и за доброволците, тениски за доброволците, информационен щанд с брошури, тапи за уши, бонбони. |
- Състезание с презервативи или за ефектите на алкохола
-
SIDA STUDI - Испания
Кампанията цели да повиши осведомеността на младежите относно ефектите на алкохола върху шофьорските умения и информираността за ефектите на алкохола върху използването на презервативи.
- Жив!
-
Responsible Young Drivers - Люксембург
Основните цели на кампанията са да се развие чувство в младите хора за отговорно отношение към рисковото поведение, да се повиши информираността им във връзка с използването на превантивни средства, да се насърчат непреки участници да повишат информираността на техни приятели и близки, както за по-отговорно поведение на пътя, така и в техните взаимоотношения.
- Ела и го вземи
-
Avenir Santé - Франция
Целта на инициативата е да се обърне внимание върху употребата на наркотици сред младежите в местата за отдих и развлечения, както и върху последствията от тяхната консумация върху способността им да шофират.
- Просто го кажи!
-
Responsible Young Drivers - Холандия
Основните цели на кампанията са да бъдат накарани младите хора да осъзнаят важността да обсъждат с партньора си/ приятелите си различни рискови ситуации, например, да се прибереш вкъщи, пътувайки в кола с разстроен шофьор, или секс без презерватив, или пък да не смееш да говориш с определен човек, защото те е страх какви ще са последствията. Целта не е да се промени поведението, а по-скоро нагласите по отношение на интимност между приятели и партньори.