Грамада

Дата: 25 август 2011

Място: пред Община Грамада
Zolder, Belgium

Дата: 03 септември 2011

Място: Circuit Zolder
София

Дата: 09 септември 2011

Място: пред Министерство на здравеопазването
Симулатор за шофиране

Симулаторът за шофиране е високотехнологична машина, създадена да пресъздава чрез използването на 3D платформа усещане за шофиране, максимално близко до реалното. Чрез него подкрепяме посланията си с предоставянето на възможност на участниците за придобиване на личен опит. Всеки от тях може да провери личните си умения и способности за шофиране, като междувременно разбере колко е важно да останеш съсредоточен на пътя през цялото време не само заради себе си, но и заради другите участници в движението.
Симулаторът за шофиране дава възможност за качествено достигане до голям брой хора за сравнително кратко време. За основна програма, включваща разговор за първичните мерки за безопасност, измерване на бързината на спиране и симулиране на една ситуация при шофиране, са нужни не повече от 10 минути за един човек. По-подробен анализ отнема и повече време (напр. разглеждане на извършената симулация, анализ на шофирането след употреба на алкохол, анализ на дистанцията, анализи от различни ъгли и др.).

 
Ела и го вземи

Avenir Santé - Франция

Целта на инициативата е да се обърне внимание върху употребата на наркотици сред младежите в местата за отдих и развлечения, както и върху последствията от тяхната консумация върху способността им да шофират.

Разликата е в предварителното обмисляне

GARE - Португалия

Целта на кампанията е да съобщава и координира редица здравни въпроси,  както и да образова младите хора по тях. Инициативата е насочена към повишаване на информираността на младежите по важни теми като безопасността по пътищата и ХИВ/ СПИН, справянето с проблема на рисково поведение сред 12 – 30-годишните.

Осем големи стъпки в подкрепа на здравето

LASER EUROPE - Франция

Кампанията обхваща множество страни от темата за здравеопазването. Здравето е глобална тема, както и здравното образование за факторите, които го застрашават. Основната задача на кампанията е да представи множеството здравни теми и да образова младите хора. Инициативата цели да изостри чувствителността на младите хора по важните въпроси за здравето, да постави основите за справяне с проблема на рисковото поведение сред младежи на 16-29-годишна възраст и да се намали преобладаващото неподходящо здравно поведение.

Безопасен Свети Валентин

SPI Forschung gGmbH – Германия

Кампанията предоставя информация за несъвместимостта между употребата на алкохол и наркотици и шофирането. По време на инициативата се дава също обща информация за ХИВ/ СПИН, за опасностите от секс без презерватив.

 <iframe src="http://www.youtube.com/embed/1BZ_q8X-0-0?rel=0&amp;feature=player_embedded" allowfullscreen="true" frameborder="0" width="400" height="280"></iframe>

http://beautofan.ru | http://beholidays.ru | http://smipress.ru | http://realty10.ru