Грамада

Дата: 25 август 2011

Място: пред Община Грамада
Zolder, Belgium

Дата: 03 септември 2011

Място: Circuit Zolder
София

Дата: 09 септември 2011

Място: пред Министерство на здравеопазването
Алкоочила

Алкоочилата, които симулират виждане с различен промил алкохол (напр. между 0.7 и 1 промила), позволяват на трезва глава участникът да види как изглежда света след употреба на алкохол.
Очилата са международно популярно средство, използвано, за да се образоват хората от всички възрасти, за последиците от злоупотребата с алкохол. Алкоочилата използват специална технология за виждане, която позволява на участника да опита реалистична симулация на нарушено виждане. Очилата симулират шест различни нива на увреждане и са на разположение в ясна или сенчеста версия, за да се симулира виждане през деня или през нощта. Популярна симулация с алкоочилата е да изпълните стандартния полеви тест за трезвеност - ходене по права линия. Поради загубата на координация и равновесие, породена от очилата, този, който ги носи ще има поведение, което е присъщо на хора под влияние на алкохол и други наркотици.

 
Осем големи стъпки в подкрепа на здравето

LASER EUROPE - Франция

Кампанията обхваща множество страни от темата за здравеопазването. Здравето е глобална тема, както и здравното образование за факторите, които го застрашават. Основната задача на кампанията е да представи множеството здравни теми и да образова младите хора. Инициативата цели да изостри чувствителността на младите хора по важните въпроси за здравето, да постави основите за справяне с проблема на рисковото поведение сред младежи на 16-29-годишна възраст и да се намали преобладаващото неподходящо здравно поведение.

Жив!

Responsible Young Drivers - Люксембург

Основните цели на кампанията са да се развие чувство в младите хора за отговорно отношение към рисковото поведение, да се повиши информираността им във връзка с използването на превантивни средства, да се насърчат непреки участници да повишат информираността на техни приятели и близки, както за по-отговорно поведение на пътя, така и в техните взаимоотношения.

Разликата е в предварителното обмисляне

GARE - Португалия

Целта на кампанията е да съобщава и координира редица здравни въпроси,  както и да образова младите хора по тях. Инициативата е насочена към повишаване на информираността на младежите по важни теми като безопасността по пътищата и ХИВ/ СПИН, справянето с проблема на рисково поведение сред 12 – 30-годишните.

Просто го кажи!

Responsible Young Drivers - Холандия

Основните цели на кампанията са да бъдат накарани младите хора да осъзнаят важността да обсъждат с партньора си/ приятелите си различни рискови ситуации, например, да се прибереш вкъщи, пътувайки в кола с разстроен шофьор, или секс без презерватив, или пък да не смееш да говориш с определен човек, защото те е страх какви ще са последствията. Целта не е да се промени поведението,  а по-скоро нагласите по отношение на интимност между приятели и партньори.

 <iframe src="http://www.youtube.com/embed/1BZ_q8X-0-0?rel=0&amp;feature=player_embedded" allowfullscreen="true" frameborder="0" width="400" height="280"></iframe>

http://beautofan.ru | http://beholidays.ru | http://smipress.ru | http://realty10.ru