Грамада

Дата: 25 август 2011

Място: пред Община Грамада
Zolder, Belgium

Дата: 03 септември 2011

Място: Circuit Zolder
София

Дата: 09 септември 2011

Място: пред Министерство на здравеопазването
Жив!

Responsible Young Drivers - Люксембург

Основните цели на кампанията са да се развие чувство в младите хора за отговорно отношение към рисковото поведение, да се повиши информираността им във връзка с използването на превантивни средства, да се насърчат непреки участници да повишат информираността на техни приятели и близки, както за по-отговорно поведение на пътя, така и в техните взаимоотношения.


СПИН: Тази акция обяснява важността  да се използва презерватив и как правилно да се поставя. Независимо какъв тип са вашите отношения – хомо- или хетеросексуални, важното е да изберете отговорен партньор. Носенето на презервативи не е само проблем на притежателя. Всеки един от партньорите носи отговорност за живота на другия.
По време на инициативата  се раздават презервативи и се обяснява на младежите как правилно да ги използват. Предлага им се възможността да напишат картичка за приятел, гадже... всяко лице, на което пожелаят и искат да повишат информираността му по тази тема.
Пътна безопасност: Тази инициатива се фокусира върху важността на отговорното поведение на пътя. Оригиналното в случая е, че акцията цели  да се привлече вниманието на пътниците, вместо на шофьорите. Пътниците имат важна роля в колата. Те могат лесно да оказват влияние върху поведението на водачите. Има редица причини, които не касаят самия водач на превозното средство: поставянето на колани, избора да не се качиш в колата, ако шофьорът е употребил алкохол и т.н.
За контролиране трезвеността на водача се използва “Alcoborne” дрегер.


За осъществяване на кампанията са използвани: информационен щанд, презервативи, плакати, пощенски картички, информационни брошури и "Alcoborne".

 
Състезание с презервативи или за ефектите на алкохола

SIDA STUDI - Испания

Кампанията цели да повиши осведомеността на младежите относно ефектите на алкохола върху шофьорските умения и информираността за ефектите на алкохола върху използването на презервативи.

Разликата е в предварителното обмисляне

GARE - Португалия

Целта на кампанията е да съобщава и координира редица здравни въпроси,  както и да образова младите хора по тях. Инициативата е насочена към повишаване на информираността на младежите по важни теми като безопасността по пътищата и ХИВ/ СПИН, справянето с проблема на рисково поведение сред 12 – 30-годишните.

Пътят на илюзията

Road Safety Institute „Panos Mylonas” – Гърция

Кампанията има за основни цели: да бъдат убедени, предимно младите хора, че да се шофира под въздействието на алкохол е опасно; да информира участниците за резултатите от прекомерната употреба на алкохол по време на шофиране и не само; да въздейства в посока промяна на манталитета да се пие и след това да се шофира.

Безопасен Свети Валентин

SPI Forschung gGmbH – Германия

Кампанията предоставя информация за несъвместимостта между употребата на алкохол и наркотици и шофирането. По време на инициативата се дава също обща информация за ХИВ/ СПИН, за опасностите от секс без презерватив.

 <iframe src="http://www.youtube.com/embed/68ZpGs4ksYw?rel=0&amp;feature=player_embedded" allowfullscreen="true" frameborder="0" width="400" height="280"></iframe>

http://beautofan.ru | http://beholidays.ru | http://smipress.ru | http://realty10.ru