Избери своя път |
В последствие на потенциалните участници се предлага да придобият нови знания на тема употреба на алкохол и агресивно шофиране чрез:
В това издание на кампанията се предоставя и безплатна възможност на хората да участват в компютърно-симулирана ситуация на катастрофа вследствие употребата на алкохол или да изпробват уменията си за координирани действия с поставени алкоочила. Това допълнително акцентира върху въздействието на алкохола върху способността да се шофира.
За осъществяване на кампанията са нужни: 1 симулатор, уебсайт, 2000 информационни картички, 150 плаката и 300 информационни бележника на град, 40 тениски за доброволците и екипа от съответния град, 3 чифта алкоочила, игра за изпробване на координирани действия, приложение за симулирана ситуация на катастрофа, палатка, превозно средство за материалите. |
- Пътят на илюзията
-
Road Safety Institute „Panos Mylonas” – Гърция
Кампанията има за основни цели: да бъдат убедени, предимно младите хора, че да се шофира под въздействието на алкохол е опасно; да информира участниците за резултатите от прекомерната употреба на алкохол по време на шофиране и не само; да въздейства в посока промяна на манталитета да се пие и след това да се шофира.
- Парти с връстници
-
VAD – Белгия
„Парти с връстници“ има за цел да информира и изостри вниманието на младежите относно рисковете от употребата на алкохол, незаконни наркотици, както и умората по време на различни нощни забавления и последващо шофиране. Разясняват се и правните аспекти за шофирането под влиянието на алкохол и незаконни наркотици, както и необходимостта от спиране за почивка, ако шофиращите се чувстват уморени.
- Разликата е в предварителното обмисляне
-
GARE - Португалия
Целта на кампанията е да съобщава и координира редица здравни въпроси, както и да образова младите хора по тях. Инициативата е насочена към повишаване на информираността на младежите по важни теми като безопасността по пътищата и ХИВ/ СПИН, справянето с проблема на рисково поведение сред 12 – 30-годишните.
- Състезание с презервативи или за ефектите на алкохола
-
SIDA STUDI - Испания
Кампанията цели да повиши осведомеността на младежите относно ефектите на алкохола върху шофьорските умения и информираността за ефектите на алкохола върху използването на презервативи.