Парти с връстници |
VAD – Белгия
За осъществяване на кампанията са използвани: 2 банера, 10 възглавници, гривни за шофьори, 1000 информационни брошури, 1000 чанти с лакомства: безплатна напитка, плодове, малка листовка със стоп-почивка-код, уеб-страница за кампанията + формуляр за регистрация, 300 награди за шофьорите, които спират за почивка на бензиностанциите, лятна почивка за 4 лица, CD-та, тениски, билети за различни партита, билети за кино, алко-тестове, транспорт за материалите и за доброволците, тениски за доброволците, информационен щанд с брошури, тапи за уши, бонбони. |
- Безопасен Свети Валентин
-
SPI Forschung gGmbH – Германия
Кампанията предоставя информация за несъвместимостта между употребата на алкохол и наркотици и шофирането. По време на инициативата се дава също обща информация за ХИВ/ СПИН, за опасностите от секс без презерватив.
- Осем големи стъпки в подкрепа на здравето
-
LASER EUROPE - Франция
Кампанията обхваща множество страни от темата за здравеопазването. Здравето е глобална тема, както и здравното образование за факторите, които го застрашават. Основната задача на кампанията е да представи множеството здравни теми и да образова младите хора. Инициативата цели да изостри чувствителността на младите хора по важните въпроси за здравето, да постави основите за справяне с проблема на рисковото поведение сред младежи на 16-29-годишна възраст и да се намали преобладаващото неподходящо здравно поведение.
- Жив!
-
Responsible Young Drivers - Люксембург
Основните цели на кампанията са да се развие чувство в младите хора за отговорно отношение към рисковото поведение, да се повиши информираността им във връзка с използването на превантивни средства, да се насърчат непреки участници да повишат информираността на техни приятели и близки, както за по-отговорно поведение на пътя, така и в техните взаимоотношения.
- Състезание с презервативи или за ефектите на алкохола
-
SIDA STUDI - Испания
Кампанията цели да повиши осведомеността на младежите относно ефектите на алкохола върху шофьорските умения и информираността за ефектите на алкохола върху използването на презервативи.