|
|||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||
<< Начало < Предишна 1 2 3 Следваща > Край >> |
|||||||||||||||||||||
Страница 1 от 3 |
- Уважение
-
Университет на Никозия - Кипър
Кампанията „Уважение“ има за цел да повиши осведомеността относно отговорното поведение при шофиране, както и положителната страна на взаимното уважение, в допълнение на допустимото максимално количество алкохол.
- Разликата е в предварителното обмисляне
-
GARE - Португалия
Целта на кампанията е да съобщава и координира редица здравни въпроси, както и да образова младите хора по тях. Инициативата е насочена към повишаване на информираността на младежите по важни теми като безопасността по пътищата и ХИВ/ СПИН, справянето с проблема на рисково поведение сред 12 – 30-годишните.
- Шофирай отговорно
-
Сдружение „Отворена Младеж“ - България
Кампанията „Шофирай отговорно“ има за цел да намали пътните инциденти, причинени от млади хора, да подобри манталитета и навиците при шофиране на младите шофьори, както и да достигне до голям брой младежи чрез позитивна комуникация и атрактивни инструменти.
- Безопасен Свети Валентин
-
SPI Forschung gGmbH – Германия
Кампанията предоставя информация за несъвместимостта между употребата на алкохол и наркотици и шофирането. По време на инициативата се дава също обща информация за ХИВ/ СПИН, за опасностите от секс без презерватив.