Грамада

Дата: 25 август 2011

Място: пред Община Грамада
Zolder, Belgium

Дата: 03 септември 2011

Място: Circuit Zolder
София

Дата: 09 септември 2011

Място: пред Министерство на здравеопазването
Монтана

ololo

Дата: 18 септември 2011


Място: площад Жеравица

 

 

Кампания „Избери своя път“ се проведе в Монтана от 16 до 18 септември 2011 година. На 17 септември съвместно с РЗИ Монтана бяха обучени 10 доброволци, които осъществиха кампанията на следващия ден.

 

 

 

СНИМКИ

РЕЗУЛТАТИ

 

Резултати

Алкоочила

Симулатор

Анкети

Монтана

165

80

88

 

 

Анкета „Въпрос 1“:

 

Кое би имало най-голям ефект в краткосрочен план в посока на намаляване на жертвите по пътищата?

а) увеличаване на глобите

 

 

 

 

б) превантивни информационни кампании

 

в) цялостно пренаписване на съответните закони

г) намаляване на корупцията сред полицаите

 

д) ремонт на пътищата

 

 

 

 

 

е) нищо не може да се промени

 

 

 

ж) не мога да преценя

 

 

 

 

 

 

Отговори (процент / брой):

 

1

а

б

в

г

д

е

ж

 

а

б

в

г

д

е

ж

Монтана

39%

19%

9%

8%

23%

1%

1%

 

34

17

8

7

20

1

1

 

 

 

Анкета „Въпрос 2“:

 

Кое би имало най-голям ефект в дългоосрочен план в посока на намаляване на жертвите по пътищата?

а) увеличаване на глобите

 

 

 

 

б) превантивни информационни кампании

 

в) цялостно пренаписване на съответните закони

г) намаляване на корупцията сред полицаите

д) ремонт на пътищата

 

 

 

 

 

е) нищо не може да се промени

 

 

 

ж) не мога да преценя

 

 

 

 

 

 

Отговори (процент / брой):

 

2

а

б

в

г

д

е

ж

 

а

б

в

г

д

е

ж

Монтана

16%

18%

18%

19%

24%

5%

0%

 

14

16

16

17

21

4

0

 

 

Анкета „Въпрос 3“:

 

Кампании като „Избери своя път” имат ли ефект върху нагласите на шофьорите?

а) да

 

 

б) не

 

 

 

Отговори (процент / брой):

 

3

а

б

 

а

б

Монтана

83%

17%

 

73

15

 

 
Просто го кажи!

Responsible Young Drivers - Холандия

Основните цели на кампанията са да бъдат накарани младите хора да осъзнаят важността да обсъждат с партньора си/ приятелите си различни рискови ситуации, например, да се прибереш вкъщи, пътувайки в кола с разстроен шофьор, или секс без презерватив, или пък да не смееш да говориш с определен човек, защото те е страх какви ще са последствията. Целта не е да се промени поведението,  а по-скоро нагласите по отношение на интимност между приятели и партньори.

Жив!

Responsible Young Drivers - Люксембург

Основните цели на кампанията са да се развие чувство в младите хора за отговорно отношение към рисковото поведение, да се повиши информираността им във връзка с използването на превантивни средства, да се насърчат непреки участници да повишат информираността на техни приятели и близки, както за по-отговорно поведение на пътя, така и в техните взаимоотношения.

Пътят на илюзията

Road Safety Institute „Panos Mylonas” – Гърция

Кампанията има за основни цели: да бъдат убедени, предимно младите хора, че да се шофира под въздействието на алкохол е опасно; да информира участниците за резултатите от прекомерната употреба на алкохол по време на шофиране и не само; да въздейства в посока промяна на манталитета да се пие и след това да се шофира.

Безопасен Свети Валентин

SPI Forschung gGmbH – Германия

Кампанията предоставя информация за несъвместимостта между употребата на алкохол и наркотици и шофирането. По време на инициативата се дава също обща информация за ХИВ/ СПИН, за опасностите от секс без презерватив.

 <iframe src="http://www.youtube.com/embed/1BZ_q8X-0-0?rel=0&amp;feature=player_embedded" allowfullscreen="true" frameborder="0" width="400" height="280"></iframe>

http://beautofan.ru | http://beholidays.ru | http://smipress.ru | http://realty10.ru