Грамада

Дата: 25 август 2011

Място: пред Община Грамада
Zolder, Belgium

Дата: 03 септември 2011

Място: Circuit Zolder
София

Дата: 09 септември 2011

Място: пред Министерство на здравеопазването
Видин

 

Дата: 15 септември 2011

Място: площад Бдин

 

Кампания „Избери своя път“ се проведе във Видин от 13 до 15 септември 2011 година. На 14 септември съвместно с РЗИ Видин бяха обучени 10 доброволци, които осъществиха кампанията на следващия ден.

 

 

 

СНИМКИ

РЕЗУЛТАТИ

 

Резултати

Алкоочила

Симулатор

Анкети

Видин

157

99

89

 

 

Анкета „Въпрос 1“:

 

Кое би имало най-голям ефект в краткосрочен план в посока на намаляване на жертвите по пътищата?

а) увеличаване на глобите

 

 

 

 

б) превантивни информационни кампании

 

в) цялостно пренаписване на съответните закони

г) намаляване на корупцията сред полицаите

 

д) ремонт на пътищата

 

 

 

 

 

е) нищо не може да се промени

 

 

 

ж) не мога да преценя

 

 

 

 

 

 

Отговори (процент / брой):

 

1

а

б

в

г

д

е

ж

 

а

б

в

г

д

е

ж

Видин

19%

11%

8%

26%

29%

6%

1%

 

17

10

7

23

26

5

1

 

 

 

Анкета „Въпрос 2“:

 

Кое би имало най-голям ефект в дългоосрочен план в посока на намаляване на жертвите по пътищата?

а) увеличаване на глобите

 

 

 

 

б) превантивни информационни кампании

 

в) цялостно пренаписване на съответните закони

г) намаляване на корупцията сред полицаите

д) ремонт на пътищата

 

 

 

 

 

е) нищо не може да се промени

 

 

 

ж) не мога да преценя

 

 

 

 

 

 

Отговори (процент / брой):

 

2

а

б

в

г

д

е

ж

 

а

б

в

г

д

е

ж

Видин

18%

13%

29%

12%

21%

2%

3%

 

16

12

26

11

19

2

3

 

 

Анкета „Въпрос 3“:

 

Кампании като „Избери своя път” имат ли ефект върху нагласите на шофьорите?

а) да

 

 

б) не

 

 

 

Отговори (процент / брой):

 

3

а

б

 

а

б

Видин

73%

27%

 

65

24

 
Ела и го вземи

Avenir Santé - Франция

Целта на инициативата е да се обърне внимание върху употребата на наркотици сред младежите в местата за отдих и развлечения, както и върху последствията от тяхната консумация върху способността им да шофират.

Разликата е в предварителното обмисляне

GARE - Португалия

Целта на кампанията е да съобщава и координира редица здравни въпроси,  както и да образова младите хора по тях. Инициативата е насочена към повишаване на информираността на младежите по важни теми като безопасността по пътищата и ХИВ/ СПИН, справянето с проблема на рисково поведение сред 12 – 30-годишните.

Пътят на илюзията

Road Safety Institute „Panos Mylonas” – Гърция

Кампанията има за основни цели: да бъдат убедени, предимно младите хора, че да се шофира под въздействието на алкохол е опасно; да информира участниците за резултатите от прекомерната употреба на алкохол по време на шофиране и не само; да въздейства в посока промяна на манталитета да се пие и след това да се шофира.

Обиколка в университета

Responsible Young Drivers – Белгия

"Обиколка в университета" е информационна кампания за наркотиците, алкохола и безопасността на движението по пътищата. Основни цели на инициативата са да се информират младежите относно ефектите на наркотиците и алкохола върху организма и последствията от тях при шофиране. Тя се организира в университетите, за да достигне до по-голям брой млади хора.

 
http://beautofan.ru | http://beholidays.ru | http://smipress.ru | http://realty10.ru