Грамада

Дата: 25 август 2011

Място: пред Община Грамада
Zolder, Belgium

Дата: 03 септември 2011

Място: Circuit Zolder
София

Дата: 09 септември 2011

Място: пред Министерство на здравеопазването
Жив!

Responsible Young Drivers - Люксембург

Основните цели на кампанията са да се развие чувство в младите хора за отговорно отношение към рисковото поведение, да се повиши информираността им във връзка с използването на превантивни средства, да се насърчат непреки участници да повишат информираността на техни приятели и близки, както за по-отговорно поведение на пътя, така и в техните взаимоотношения.


СПИН: Тази акция обяснява важността  да се използва презерватив и как правилно да се поставя. Независимо какъв тип са вашите отношения – хомо- или хетеросексуални, важното е да изберете отговорен партньор. Носенето на презервативи не е само проблем на притежателя. Всеки един от партньорите носи отговорност за живота на другия.
По време на инициативата  се раздават презервативи и се обяснява на младежите как правилно да ги използват. Предлага им се възможността да напишат картичка за приятел, гадже... всяко лице, на което пожелаят и искат да повишат информираността му по тази тема.
Пътна безопасност: Тази инициатива се фокусира върху важността на отговорното поведение на пътя. Оригиналното в случая е, че акцията цели  да се привлече вниманието на пътниците, вместо на шофьорите. Пътниците имат важна роля в колата. Те могат лесно да оказват влияние върху поведението на водачите. Има редица причини, които не касаят самия водач на превозното средство: поставянето на колани, избора да не се качиш в колата, ако шофьорът е употребил алкохол и т.н.
За контролиране трезвеността на водача се използва “Alcoborne” дрегер.


За осъществяване на кампанията са използвани: информационен щанд, презервативи, плакати, пощенски картички, информационни брошури и "Alcoborne".

 
Просто го кажи!

Responsible Young Drivers - Холандия

Основните цели на кампанията са да бъдат накарани младите хора да осъзнаят важността да обсъждат с партньора си/ приятелите си различни рискови ситуации, например, да се прибереш вкъщи, пътувайки в кола с разстроен шофьор, или секс без презерватив, или пък да не смееш да говориш с определен човек, защото те е страх какви ще са последствията. Целта не е да се промени поведението,  а по-скоро нагласите по отношение на интимност между приятели и партньори.

Осем големи стъпки в подкрепа на здравето

LASER EUROPE - Франция

Кампанията обхваща множество страни от темата за здравеопазването. Здравето е глобална тема, както и здравното образование за факторите, които го застрашават. Основната задача на кампанията е да представи множеството здравни теми и да образова младите хора. Инициативата цели да изостри чувствителността на младите хора по важните въпроси за здравето, да постави основите за справяне с проблема на рисковото поведение сред младежи на 16-29-годишна възраст и да се намали преобладаващото неподходящо здравно поведение.

Състезание с презервативи или за ефектите на алкохола

SIDA STUDI - Испания

Кампанията цели да повиши осведомеността на младежите относно ефектите на алкохола върху шофьорските умения и информираността за ефектите на алкохола върху използването на презервативи.

Ела и го вземи

Avenir Santé - Франция

Целта на инициативата е да се обърне внимание върху употребата на наркотици сред младежите в местата за отдих и развлечения, както и върху последствията от тяхната консумация върху способността им да шофират.

 <iframe src="http://www.youtube.com/embed/1BZ_q8X-0-0?rel=0&amp;feature=player_embedded" allowfullscreen="true" frameborder="0" width="400" height="280"></iframe>

http://beautofan.ru | http://beholidays.ru | http://smipress.ru | http://realty10.ru