Грамада

Дата: 25 август 2011

Място: пред Община Грамада
Zolder, Belgium

Дата: 03 септември 2011

Място: Circuit Zolder
София

Дата: 09 септември 2011

Място: пред Министерство на здравеопазването
Шофирай отговорно

Сдружение „Отворена Младеж“ - България

Кампанията „Шофирай отговорно“ има за цел да намали пътните инциденти, причинени от млади хора, да подобри манталитета и навиците при шофиране на младите шофьори, както и да достигне до голям брой младежи чрез позитивна комуникация и атрактивни инструменти.


„Шофирай отговорно“ използва най-новите технологии и положителни послания, чрез които да помогне на младите хора да съхранят живота си в критични ситуации на пътя. Такива са:

 

  • Симулаторът за шофиране, който чрез софтуер поставя участника в рискови ситуации, които реално са се случили на европейските пътища. В последствие ги разиграва повторно, използвайки реакциите на съответния човек в същите, но под влиянието на определено количество алкохол.
  • Алкоочила, които симулират виждане с различен промил алкохол (напр. между 0.7 и 1 промила), позволявайки на трезва глава участникът да види как изглежда света след употреба на алкохол.

По-важното е, че кампанията помага на младежите да не се достига до рискови ситуации или такива да бъдат предотвратени във възможно най-голяма степен. В аспекта на пътната безопасност е добавено и мобилно джава приложение за телефон от кампания "Розов слон", което допринася за привличане вниманието на младите, с една така предпочитана и популярна за тях област – мобилните телефони. Приложението може да бъде изтеглено безплатно от сайта http://roadsafety.open-youth.org.
„Шофирай отговорно“ обогати досегашния си формат за популяризиране на безопасното движението по пътищата с допълнителни дейности в областта на превенцията при злоупотребата с алкохол. В това издание на кампанията предоставяме безплатна възможност на младите хора да участват в симулирана ситуация на катастрофа в следствие на употреба на алкохол или да изпробват уменията си за координирани действия с поставени алкоочила. Това допълнително акцентира върху въздействието на алкохола върху способността да се шофира. В унисон с това безплатно още може да се свали от интернет и приложението за мобилни телефони. Чрез него младите хора могат да проверят нивото на алкохол в кръвта си, чрез въвеждане на данни като пол, тегло, количеството и вида на използвания алкохол.


За осъществяване на кампанията са нужни: 1 симулатор, 1 джава приложение за мобилен телефон, уебсайт, 2000 информационни картички, 150 плаката и 300 информационни бележника на град, 40 тениски за доброволците и екипа от съответния град, 3 чифта алкоочила, игра за изпробване на координирани действия, приложение за симулирана ситуация на катастрофа, палатка, превозно средство за материалите.

 
Жив!

Responsible Young Drivers - Люксембург

Основните цели на кампанията са да се развие чувство в младите хора за отговорно отношение към рисковото поведение, да се повиши информираността им във връзка с използването на превантивни средства, да се насърчат непреки участници да повишат информираността на техни приятели и близки, както за по-отговорно поведение на пътя, така и в техните взаимоотношения.

Осем големи стъпки в подкрепа на здравето

LASER EUROPE - Франция

Кампанията обхваща множество страни от темата за здравеопазването. Здравето е глобална тема, както и здравното образование за факторите, които го застрашават. Основната задача на кампанията е да представи множеството здравни теми и да образова младите хора. Инициативата цели да изостри чувствителността на младите хора по важните въпроси за здравето, да постави основите за справяне с проблема на рисковото поведение сред младежи на 16-29-годишна възраст и да се намали преобладаващото неподходящо здравно поведение.

Обиколка в университета

Responsible Young Drivers – Белгия

"Обиколка в университета" е информационна кампания за наркотиците, алкохола и безопасността на движението по пътищата. Основни цели на инициативата са да се информират младежите относно ефектите на наркотиците и алкохола върху организма и последствията от тях при шофиране. Тя се организира в университетите, за да достигне до по-голям брой млади хора.

Уважение

Университет на Никозия - Кипър

Кампанията „Уважение“ има за цел да повиши осведомеността относно отговорното поведение при шофиране, както и положителната страна на взаимното уважение, в допълнение на допустимото максимално количество алкохол.

 <iframe src="http://www.youtube.com/embed/1BZ_q8X-0-0?rel=0&amp;feature=player_embedded" allowfullscreen="true" frameborder="0" width="400" height="280"></iframe>

http://beautofan.ru | http://beholidays.ru | http://smipress.ru | http://realty10.ru