Грамада

Дата: 25 август 2011

Място: пред Община Грамада
Zolder, Belgium

Дата: 03 септември 2011

Място: Circuit Zolder
София

Дата: 09 септември 2011

Място: пред Министерство на здравеопазването
Уважение

Университет на Никозия - Кипър

Кампанията „Уважение“ има за цел да повиши осведомеността относно отговорното поведение при шофиране, както и положителната страна на взаимното уважение, в допълнение на допустимото максимално количество алкохол.

Взаимодейсвието води до намаляване на стреса, гнева, агресията, а намаленият прием на алкохол води до по-малък стрес за организма на човек. Регулирането на количеството алкохолни напитки може също така да намали агресивното и антисоциално поведение. Основната цел на кампанията е да бъде разяснено, че почтителното поведение на пътя спасява животи и е полезно за здравето.
Това е образователна кампания и във фокуса й се поставят дискусиите, на които се подчертава, че прекомерната консумация на алкохол е вредна и въздействието й е опасно за здравето на младите хора. Идеята е те да разберат, че влиянието на алкохола е причина за редица здравословни проблеми, които могат да бъдат избегнати, ако са добре информирани и се вземат мерки на време. Кампанията посочва различни митове и истини, свързани с консумацията на алкохол. Основните две насоки на кампанията са, че уважителното поведение към другите водачи на пътя може да спаси живот, а ограничаването приема на алкохол е уважение към телата ни.
Доброволците са поставени по натоварените кръстовища около столицата и тяхната задача е да раздават папки, съдържаща следното: информация относно кампанията, здравеопазването и ползите, свързани с уважително поведение, както и въпросник, който може да бъде попълнен от водача.

 

За осъществяване на кампанията са използвани: тениски, брошура, съдържаща информация за ползите от уважителното поведение при шофиране, митове и истини около поведението при шофиране; брошура, съдържаща информация за ползите от намаляване на консумацията на алкохол, митове и истини около консумацията на алкохол; въпросник, за да се определи нивото на уважително поведение на отговарящия и да се посочат области, където могат да бъдат направени подобрения.

 
Жив!

Responsible Young Drivers - Люксембург

Основните цели на кампанията са да се развие чувство в младите хора за отговорно отношение към рисковото поведение, да се повиши информираността им във връзка с използването на превантивни средства, да се насърчат непреки участници да повишат информираността на техни приятели и близки, както за по-отговорно поведение на пътя, така и в техните взаимоотношения.

Просто го кажи!

Responsible Young Drivers - Холандия

Основните цели на кампанията са да бъдат накарани младите хора да осъзнаят важността да обсъждат с партньора си/ приятелите си различни рискови ситуации, например, да се прибереш вкъщи, пътувайки в кола с разстроен шофьор, или секс без презерватив, или пък да не смееш да говориш с определен човек, защото те е страх какви ще са последствията. Целта не е да се промени поведението,  а по-скоро нагласите по отношение на интимност между приятели и партньори.

Разликата е в предварителното обмисляне

GARE - Португалия

Целта на кампанията е да съобщава и координира редица здравни въпроси,  както и да образова младите хора по тях. Инициативата е насочена към повишаване на информираността на младежите по важни теми като безопасността по пътищата и ХИВ/ СПИН, справянето с проблема на рисково поведение сред 12 – 30-годишните.

Парти с връстници

VAD – Белгия

„Парти с връстници“ има за цел да информира и изостри вниманието на младежите относно рисковете от употребата на алкохол, незаконни наркотици, както и умората по време на различни нощни забавления и последващо шофиране. Разясняват се и правните аспекти за шофирането под влиянието на алкохол и незаконни наркотици, както и необходимостта от спиране за почивка, ако шофиращите се чувстват уморени.

 
http://beautofan.ru | http://beholidays.ru | http://smipress.ru | http://realty10.ru