Избери своя път |
В последствие на потенциалните участници се предлага да придобият нови знания на тема употреба на алкохол и агресивно шофиране чрез:
В това издание на кампанията се предоставя и безплатна възможност на хората да участват в компютърно-симулирана ситуация на катастрофа вследствие употребата на алкохол или да изпробват уменията си за координирани действия с поставени алкоочила. Това допълнително акцентира върху въздействието на алкохола върху способността да се шофира.
За осъществяване на кампанията са нужни: 1 симулатор, уебсайт, 2000 информационни картички, 150 плаката и 300 информационни бележника на град, 40 тениски за доброволците и екипа от съответния град, 3 чифта алкоочила, игра за изпробване на координирани действия, приложение за симулирана ситуация на катастрофа, палатка, превозно средство за материалите. |
- Просто го кажи!
-
Responsible Young Drivers - Холандия
Основните цели на кампанията са да бъдат накарани младите хора да осъзнаят важността да обсъждат с партньора си/ приятелите си различни рискови ситуации, например, да се прибереш вкъщи, пътувайки в кола с разстроен шофьор, или секс без презерватив, или пък да не смееш да говориш с определен човек, защото те е страх какви ще са последствията. Целта не е да се промени поведението, а по-скоро нагласите по отношение на интимност между приятели и партньори.
- Ела и го вземи
-
Avenir Santé - Франция
Целта на инициативата е да се обърне внимание върху употребата на наркотици сред младежите в местата за отдих и развлечения, както и върху последствията от тяхната консумация върху способността им да шофират.
- Разликата е в предварителното обмисляне
-
GARE - Португалия
Целта на кампанията е да съобщава и координира редица здравни въпроси, както и да образова младите хора по тях. Инициативата е насочена към повишаване на информираността на младежите по важни теми като безопасността по пътищата и ХИВ/ СПИН, справянето с проблема на рисково поведение сред 12 – 30-годишните.
- Пътят на илюзията
-
Road Safety Institute „Panos Mylonas” – Гърция
Кампанията има за основни цели: да бъдат убедени, предимно младите хора, че да се шофира под въздействието на алкохол е опасно; да информира участниците за резултатите от прекомерната употреба на алкохол по време на шофиране и не само; да въздейства в посока промяна на манталитета да се пие и след това да се шофира.