Избери своя път |
В последствие на потенциалните участници се предлага да придобият нови знания на тема употреба на алкохол и агресивно шофиране чрез:
В това издание на кампанията се предоставя и безплатна възможност на хората да участват в компютърно-симулирана ситуация на катастрофа вследствие употребата на алкохол или да изпробват уменията си за координирани действия с поставени алкоочила. Това допълнително акцентира върху въздействието на алкохола върху способността да се шофира.
За осъществяване на кампанията са нужни: 1 симулатор, уебсайт, 2000 информационни картички, 150 плаката и 300 информационни бележника на град, 40 тениски за доброволците и екипа от съответния град, 3 чифта алкоочила, игра за изпробване на координирани действия, приложение за симулирана ситуация на катастрофа, палатка, превозно средство за материалите. |
- Пътят на илюзията
-
Road Safety Institute „Panos Mylonas” – Гърция
Кампанията има за основни цели: да бъдат убедени, предимно младите хора, че да се шофира под въздействието на алкохол е опасно; да информира участниците за резултатите от прекомерната употреба на алкохол по време на шофиране и не само; да въздейства в посока промяна на манталитета да се пие и след това да се шофира.
- Осем големи стъпки в подкрепа на здравето
-
LASER EUROPE - Франция
Кампанията обхваща множество страни от темата за здравеопазването. Здравето е глобална тема, както и здравното образование за факторите, които го застрашават. Основната задача на кампанията е да представи множеството здравни теми и да образова младите хора. Инициативата цели да изостри чувствителността на младите хора по важните въпроси за здравето, да постави основите за справяне с проблема на рисковото поведение сред младежи на 16-29-годишна възраст и да се намали преобладаващото неподходящо здравно поведение.
- Ела и го вземи
-
Avenir Santé - Франция
Целта на инициативата е да се обърне внимание върху употребата на наркотици сред младежите в местата за отдих и развлечения, както и върху последствията от тяхната консумация върху способността им да шофират.
- Уважение
-
Университет на Никозия - Кипър
Кампанията „Уважение“ има за цел да повиши осведомеността относно отговорното поведение при шофиране, както и положителната страна на взаимното уважение, в допълнение на допустимото максимално количество алкохол.